Dostawa i zwrot pieniędzy
W przypadku zamówień powyżej 100 euro oferujemy bezpłatną dostawę na terenie całej UE.
Standardowy koszt dostawy dla zamówień poniżej 40400Ft wynosi 2778Ft.
Wszystkie zamówienia są wysyłane ze śledzeniem, więc możesz śledzić paczkę, gdy tylko opuści ona nasz magazyn.
Po wysłaniu zamówienia, numer przesyłki znajdziesz na swoim koncie. Otrzymasz również wiadomość e-mail i/lub SMS z informacją o śledzeniu przesyłki.
Czas dostawy
Normalny czas dostawy to 3-7 dni roboczych.*
Zamówienia poniżej 100 kg złożone przed godziną 15.00 zostaną wysłane tego samego dnia (z wyjątkiem palet i dużych paczek wielopaczkowych). Zamówienia powyżej 2 palet (powyżej 250 kg lub produkty wrażliwe) mogą być dostarczone do 3 dni. Nasz magazyn może dostarczyć towar tylko do krajów UE. .
Országok, ahová küldünk
Kraje biorące udział w projekcie:
- Polska
- Węgry
- Irlandia
- Niemcy
- Holandia
- Francja
- Dania
- Belgia
- Luksemburg
- Czechy
- Austria
- Słowenia
Kraje biorące udział w projekcie:
- Litwa
- Włochy
- Hiszpania
- Portugalia
- Słowacja
- Szwecja
- Łotwa
Kraje biorące udział w projekcie:
- Grecja
- Bułgaria
- Estonia
- Finlandia i Wyspy Alandzkie
- Rumunia
- Chorwacja
Kraje biorące udział w projekcie:
- Wyspy Kanaryjskie
- Cypr
- Gibraltar
- Malta
- Macedonia
- Monako
- San Marino
Polityka zwrotu pieniędzy
Jako klient, musisz skontaktować się z nami w Eco Accessories w ciągu 5 dni roboczych, jeśli Twoja paczka nie dotarła w oczekiwanym czasie do miejsca przeznaczenia. Jeśli tego nie zrobisz i Twoja paczka zostanie zwrócona, zostaniesz obciążony opłatą za drugą dostawę w pełnej wysokości. Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie z jakiegokolwiek powodu, będziesz musiał zapłacić opłatę transakcyjną w wysokości 50kr za zwrot, plus koszt wysyłki, jeśli już wysłaliśmy go do Ciebie. Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu, np. jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, wysłany nieprawidłowo itp. musisz to zrobić w ciągu 24 godzin od otrzymania produktów, kontaktując się z nami. Po potwierdzeniu reklamacji, niezwłocznie dokonamy ponownej wysyłki produktów lub w pełni uznamy Twoje konto. Wszelkimi kosztami poniesionymi w związku z ponowną wysyłką produktu zostaną obciążone dodatki Eco. Nasi klienci nie będą obciążani żadnymi dodatkowymi kosztami.
Zwroty produktów
Możesz zwrócić niewadliwe produkty w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, w nowym stanie, z oryginalnym opakowaniem i fakturami/paragonami, w celu uzyskania zwrotu pieniędzy pomniejszonego o oryginalny koszt wysyłki produktu. Opłata za zwrot i opłata za dostawę nie mają zastosowania w przypadku dostarczenia wadliwego produktu. Wszystkie towary zakupione w ecosupplements podlegają umowie dostawy. Oznacza to zasadniczo, że ryzyko utraty i własność towaru przechodzi na Ciebie w momencie przekazania go przez nas przewoźnikowi.
Wymiana towaru
Chętnie wymienimy towar, jeśli zwrócisz go do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury i będzie on w takim samym stanie, w jakim go zostawiłeś. Koszty wysyłki zwrotu paczki do Eco Supplements pokrywa klient, a koszt dostarczonej wymiany również klient.
Czas dostawy
Standardowy czas dostawy na terenie UE wynosi 3-7 dni*. Dostawa jest w pełni identyfikowalna i obsługiwana przez firmę UPS. Paczki są dostarczane bezpośrednio do Twoich drzwi lub do najbliższego punktu odbioru. *W Polsce są obszary, gdzie UPS nie może dostarczać bezpośrednio, co skutkuje dłuższym czasem dostawy (4-8 dni roboczych).